Teikiama paslauga: Sandėlio valdymo sistemos diegimas

D

iegiame JAV kompanijos Made4Net tiekimo grandinės valdymo sistemą SC Expert™, leidžiančią operatyviai ir tiksliai valdyti prekių judėjimo procesus nuo jų tiekėjo iki prekių gavėjo.

WarehouseExpert™ yra SCExpert™ taikomųjų programų branduolys, kuris siūlo puikias sandėlio valdymo galimybes ir leidžia efektyviau valdyti darbuotojus, matyti likučius „realiame laike“, sutaupyti saugojimo vietos sandėlyje bei atrinkti klientų užsakymus tiksliai ir laiku. Minėtas modulis seka ir valdo kiekvieną operaciją atliekamą su kroviniu, pradedant nuo prekių priėmimo sandėlyje, optimalaus patalpinimo saugojimui, tikslaus likučių apskaitimo, savalaikio atrinkimo vietų papildymą iki tikslaus užsakymo surinkimo, supakavimo ir pakrovimo į transportavimo priemonę.

Diegdami sandėlio valdymo sistemos modulį, adaptuojame esamus sandėlio procesus prie programos funkcionalumo. Siekiant, kad sandelio valdymo sistema kuo sklandžiau įsijungtų į sandėlio darbą ir atitiktų Kliento proceso niuansus, yra atliekamos reikiamos modifikacijos bei integracija su buhalterinės apskaitos (ar kita) sistema.

Kiti SC Expert moduliai yra TransportExpert™, RoutingExpert™, LoadingExpert™, DeliveryExpert™, BillingExpert™, YardExpert™, BillingExpert™.

Podiegiminiu laikotarpiu atliekame palaikymo darbus bei suteikiame skubią pagalbą Kliento darbo metu.

Vidutinis investicijos grąžos laikas yra 2-3 metai. Sandėlio vidaus procesai optimizuojami pagal geriausią pasaulio praktiką.

Trumpai apie programą

Kokioms įmonėms skirta?

Mūsų pagrindiniai klientai Lietuvoje yra smulkaus ir vidutinio dydžio įmonės veikiančios prekybos, prekių distribucijos ar krovinių ekspedijavimo srityse.

Diegimo terminai

SVS diegimo darbai trunka nuo 2 iki 6 mėnesių priklausomai nuo proceso sudėtingumo bei Kliento pasiruošimo pokyčiams.

Kokias problemas gali išspręsti?

Siūlomas sprendimas Klientams padeda optimaliai išnaudoti turimus resursus bei minimizuoti klaidų kiekį.

Kiek laiko galima dirbti be versijų atnaujinimų?

Be versijų atnaujinimų įmanoma dirbti 2-3 metus. Be abejonės, atsiradus klaidoms – jos taisomos iš karto.

Diegimo būdai

a) Paslaugos nuoma – iš esmės technika rūpintis Klientams nereikia, jie tik užtikrina bevielį ryšį sandėlyje bei įsigyja nešiojamus skaitytuvus.

b) Sistema instaliuojama Kliento serveryje. Tada reikia pasirūpinti fiziniu serveriu su MS Windows Server bei MS SQL licencijomis.

Palaikymas, garantijos ir kt.

Įdiegus SVS galima tęsti bendradarbiavimą pasirašius palaikymo sutartį. Klientas gali rinktis įvairių lygių pagalbos pasiekiamumą 5*8 (5 darbo dienos, kasdien po 8 val.), 5*16, 7*24.

Video medžiaga

Sandėlio valdymo sistemos SCExpert privalumai

1. Padidėja darbo efektyvumas:

Galimybė su esamais sandėlio darbuotojais aptarnauti padidėjusius prekių srautus (be papildomo resurso);
Galimybė su esamais darbuotojais teikti papildomas paslaugas;
Galimybė skatinti darbuotojus remiantis objektyviais išdirbio kriterijais;
Didėja darbo prestižas, mažėja darbuotojų kaita;

2. Sumažėja sandėlio įrangos poreikis:

Sumažėja investicijos į sandėlio įrangą ir jos aptarnavimą;
Galimybė išnaudoti laisvą įrangą teikiant 3PL paslaugas;

3. Pagerėja klientų aptarnavimo kokybė:

Padidėja užsakymų atrinkimo greitis ir tikslumas;
Sekamas prekių galiojimas bei kiti svarbūs atributai (gamybos partija, LOT, serijiniai nr.);

4. Disciplina darbe:

Informacija apie sandėliuojamos produkcijos buvimo vietą ir trukmę;
Užsakymų vykdymo savalaikiškumą ir tikslumą;
Informacija apie komplektuotojo (atrinkėjo) produktyvumą ir atsirandančias klaidas;
Informacija apie transporto priemonės sandėlyje tuščią eigą.

5. Sumažėja nuostoliai:

Susiję su sandėlyje praterminuotomis prekėmis;
Mažėja “laisvos ridos” (nekuriant pridėtinės vertės) atstumai;

6. Padidėja sandėlio apyvartumas:

Galimybė esamuose sandėliuose aptarnauti didesnį prekių srautą
Mažėja mokestis už panaudotą sandėliavimo plotą
Galimybė išnuomoti ar teikti 3PL paslaugas atlaisvintuose sandėlio plotuose

Šiek tiek statistikos

Pagal pasaulinę patirtį SVS diegimo tipiniai rezultatai:

Padidėja sandėlio apyvartumas – iki 20%

Išauga sandėlio darbuotojų efektyvumas – iki 20%

Sumažėja sandėlio technikos poreikis – iki 25%

Padidėja sandėlio erdvės išnaudojimas – iki 30%

Duomenų sandėlyje tikslumas pakyla iki 99,9%

Nemokama konsultacija Jūsų įmonėje!

Siūlau susitikti ir aptarti Jūsų įmonės logistikos laukiamus iššūkius (asortimento plėtra, e-parduotuvės paleidimas, apyvartos augimas, kt.) ir esamus trukdžius (klaidų kiekis, darbuotojų efektyvumas, netilpimas į sandėlį, kt.).

Neabejoju, kad turima patirtis leis rasti ir pasiūlyti optimalius sprendimus nuo “pasidaryk pats” iki sudėtingų automatizavimo sprendimų.